Stolní hra Mezi řádky - recenze

Když jsem poprvé uslyšel o deskové hře s názvem "Mezi řádky", nemohl jsem uvěřit svému štěstí. Koneckonců, kdo by neměl rád spojení knih a her? Jsem vášnivý čtenář a knihy pro mě představují nejen zábavu, ale i prostředek k úniku do různých světů a dobrodružství. Takže myšlenka hrát si s knihami mi přišla jako geniální. Po bližším zkoumání jsem zjistil, že tato hra má něco společného s Dixitem, což mě ne nadmíru nadchlo, protože jsem Dixit nikdy zvlášť neobdivoval. Nicméně, protože se jednalo o spojení her a knih, rozhodl jsem se "Mezi řádky" vyzkoušet.

Hra přichází s 84 záložkami, kompasem, 6 karty postav a speciálním zařízením zvaným "synchro-písmo-vátor Mark II". Když jsem se pustil do hry, rychle jsem si uvědomil, že "Mezi řádky" je úplně jiný zážitek než Dixit. Ano, zde se také používají karty s obrázky a hádají se narážky, ale místo obecných obrázků se zde pracuje s textem knih. Tento koncept mě natolik zaujal, že jsem odložil veškeré předsudky.

Během hry se hráči stávají zaměstnanci Ministerstva knih, kteří procházejí stránkami knih, aby odhalili tajemství skrytá mezi řádky. Každý hráč má za úkol předat sdělení svému týmu na základě krátkých pasáží z knih. Zároveň se snaží plnit úkoly gramatické povahy, což dodává hře další rozměr. Tato kombinace čtení, hádání a plnění úkolů je nejen zábavná, ale také nesmírně podmanivá.

Mechanismus hry je jednoduchý a snadno pochopitelný. Hráči se pohybují mezi stránkami knih jako po herním plánu a snaží se interpretovat krátké pasáže tak, aby ostatní hráči uhádli, která záložka je klíčová. Tímto způsobem se hráči stávají součástí knižního dobrodružství a prozkoumávají světy příběhů v úplně novém světle.

Co se týče obtížnosti, hra se zařazuje mezi středně náročné. S trochou snahy ji zvládne každý a přidáním modulů lze ještě prodloužit a obohatit hratelnost. Grafické zpracování hry je působivé a atmosférické, a práce s textem knih dodává hře další kouzlo.

Celkově musím říct, že "Mezi řádky" mě zcela uchvátila. Tato hra spojuje mé dvě vášně - čtení a hraní her - a poskytuje unikátní a zábavný zážitek. Doporučuji ji nejen knihomolům, ale všem, kteří hledají inovativní způsob, jak si užít společenské hry. Tahle hra patří k velmi oblíbeným deskovým hrám.

TIP: Podívejte se na spoustu tipů na stolní hry.

Klikněte a vyberte si STOLNÍ HRY

Podpořte náš článek nákupem z kategorií autosedačky pro děti, dětský nábytek, hračky a zábava, kojenecké potřeby, móda pro maminky, oblečení pro děti a vybavení do postýlek.