Reklamace
Reklamace a vrácení zboží zákazníkem
Manipulační poplatek za vrácení zboží činí 20% z ceny zboží bez vyjímek.
V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní musí zákazník vždy vyplnit náš reklamační formulář , který vám odešleme. Proto nás vždy kontaktujte na info@mivemi.cz, kde s vámi naprosto vše vyřešíme a pokusíme se najít to nejlepší a nejrychlejší řešení.
Zboží je možno reklamovat zejména z důvodu výrobních vad. Reklamace se obvykle vyřizuje do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Před odesláním reklamace nás vždy předem kontaktujte mailem info@mivemi.cz s přesným popisem závad a fotografiemi závad. Pošleme vám Reklamační protokol, který vytisknete, vyplníte a zašlete spolu se zbožím.
Reklamované zboží budete zasílat na adresu, která bude na reklamačním formuláři po domluvě s námi, aby nedošlo k tomu, že nebude vše řádně vyplněno a vám se reklamace prodlouží nebo ji nebudeme moci přijmout. Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující. Náklady dopravy na zpětné zaslání zboží po vyřízení reklamace(výměnu za nový kus) hradíme my.
U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informaci k reklamovanému zboží.
V případě, že reklamace dorazí bez písemné informace nebude reklamace vyřízena v termínu.
Vždy je nutné tento doklad dodat společně se zbožím, abychom hned mohli reklamaci řešit.
Všechny zásilky musí být správně zabaleny a musí mít maximální požadované parametry vámi zvoleného dopravce.
Jak velké zásilky můžete zaslat?
- Jeden kus = jedna zásilka
- Max. hmotnost zásilky 50 kg
- 2x výška + 2x šířka + délka < 3 m
Pro jednotlivé rozměry platí:
- max. 80 cm šířka
- max. 60 cm výška
- max. 200 cm délka
Základem správného balení je pevný, nepoškozený a nejlépe nový karton. Jakékoliv zboží uvnitř kartonu je zapotřebí opravdu dobře zafixovat, aby se nemohlo pohnout žádným směrem a více se poškodit. Důležité je myslet i na to, aby nemohl krabici někdo při převozu promáčknout a poškodit. Jestliže bude přepravní společnost účtovat dodatečné náklady ve výši 250 Kč za špatně zabalenou zásilku, tato částka bude následně účtována zákazníkovi. V případě, že bude zboží poškozeno přepravou nebudeme schopni uplatnit nárok na reklamaci nebo vrácení peněz. Zákazník odpovídá za zabalení produktu sám.
Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).
Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto zboží nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy. Na tyto poškození se totiž nevztahuje záruka výrobce a je nutné je reklamovat u přepravce. Toto se týká zejména nábytku a plastového zboží (např. kyblíky, vaničky, kočárky pro panenky, skluzavky, apod.)
Poškozený obal (krabici, zboží) prosím vyfoťte, popište a zašlete nám na mail info@mivemi.cz . Vaši stížnost předáme k řešení danému přepravci a po jeho vyjádření Vás budeme kontaktovat o dalších možnostech.
2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, či zboží bylo používáno i při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká.
6. Právo na vracení zboží nelze uplatnit u zboží zhotoveného na přání zákazníka/zakázkové zboží - potisk, vyšívka na zboží dle přání zákazníka, jiný rozměr a povaha produktů, produkt vyrobený na zakázku dle atypických rozměrů. Rovněž zpět nepříjímáme kosmetiku a zboží s označením ra... nebo et... - zboží z externího skladu.
UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci není možné zasílat na dobírku!