Reklamace
Reklamace a vrácení zboží zákazníkem
V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní musí zákazník vždy vyplnit náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz.
Zákazník zde dostane návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.
Standardní postup je následující:
1) Vrácení zboží zákazníkem (do 14 dní)
Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník pro jistotu uvede znovu i číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze.
Adresa centrálního skladu:
Gadgets House, s.r.o.
Do Čertous 2634/7, logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č.6
Praha 20
193 00
2) Reklamace
V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, poté jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.