Powered by Smartsupp

Reklamace

Reklamace a vrácení zboží zákazníkem

Manipulační poplatek za vrácení zboží činí 20% z ceny zboží bez vyjímek.

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní musí zákazník vždy vyplnit náš reklamační formulář , který vám odešleme. Proto nás vždy kontaktujte na info@mivemi.cz, kde s vámi naprosto vše vyřešíme a pokusíme se najít to nejlepší a nejrychlejší řešení.

Zboží je možno reklamovat zejména z důvodu výrobních vad. Reklamace se obvykle vyřizuje do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Před odesláním reklamace nás vždy předem kontaktujte mailem info@mivemi.cz s přesným popisem závad a fotografiemi závad. Pošleme vám Reklamační protokol, který vytisknete, vyplníte a zašlete spolu se zbožím. 

Reklamované zboží budete zasílat na adresu, která bude na reklamačním formuláři po domluvě s námi, aby nedošlo k tomu, že nebude vše řádně vyplněno a vám se reklamace prodlouží nebo ji nebudeme moci přijmout. Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující. Náklady dopravy na zpětné zaslání zboží po vyřízení reklamace(výměnu za nový kus) hradíme my.

U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informaci k reklamovanému zboží.
V případě, že reklamace dorazí bez písemné informace nebude reklamace vyřízena v termínu.
Vždy je nutné tento doklad dodat společně se zbožím, abychom hned mohli reklamaci řešit.

Všechny zásilky musí být správně zabaleny a musí mít maximální požadované parametry vámi zvoleného dopravce.

Jak velké zásilky můžete zaslat?

  • Jeden kus = jedna zásilka
  • Max. hmotnost zásilky 50 kg
  • 2x výška + 2x šířka + délka < 3 m

Pro jednotlivé rozměry platí:

  • max. 80 cm šířka
  • max. 60 cm výška
  • max. 200 cm délka

Základem správného balení je pevný, nepoškozený a nejlépe nový karton. Jakékoliv zboží uvnitř kartonu je zapotřebí opravdu dobře zafixovat, aby se nemohlo pohnout žádným směrem a více se poškodit. Důležité je myslet i na to, aby nemohl krabici někdo při převozu promáčknout a poškodit. Jestliže bude přepravní společnost účtovat dodatečné náklady ve výši 250 Kč za špatně zabalenou zásilku, tato částka bude následně účtována zákazníkovi. V případě, že bude zboží poškozeno přepravou nebudeme schopni uplatnit nárok na reklamaci nebo vrácení peněz. Zákazník odpovídá za zabalení produktu sám.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci. 

Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.
 
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).

Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto zboží nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy. Na tyto poškození se totiž nevztahuje záruka výrobce a je nutné je reklamovat u přepravce. Toto se týká zejména nábytku a plastového zboží (např. kyblíky, vaničky, kočárky pro panenky, skluzavky, apod.)

V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti, vyžádejte si u řidiče zápis, kde se poznačí, že jste převzali zásilku se známky poškození. K uznání reklamace je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do 24h od převzetí, při zjištění vad způsobeny přepravou - nelze tuto reklamaci uznat. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel!
 

Poškozený obal (krabici, zboží) prosím vyfoťte, popište a zašlete nám na mail info@mivemi.cz . Vaši stížnost předáme k řešení danému přepravci a po jeho vyjádření Vás budeme kontaktovat o dalších možnostech.

2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.

3. Neodborným zacházením.

4. Zboží bylo poškozeno živly.

5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, či zboží bylo používáno i při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká.

6. Právo na vracení zboží nelze uplatnit u zboží zhotoveného na přání zákazníka/zakázkové zboží - potisk, vyšívka na zboží dle přání zákazníka, jiný rozměr a povaha produktů, produkt vyrobený na zakázku dle atypických rozměrů. Rovněž zpět nepříjímáme kosmetiku a zboží s označením ra... nebo et... - zboží z externího skladu.

UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci není možné zasílat na dobírku!